Svensk sjukvård? Nej, "svensk skjutmigvård".

"Stå på dig" säger de, men hur ska jag kunna göra det när det känns som om någon annan redan STÅR PÅ MIG? "Att remittera dig till utomlänsvård är en dyr kostnad och tyvärr är pengarna slut." Vet ni läkare vad? Att tyvärr är min livslust detsamma. 
Allvar | |
#1 - - Karolina:

Vadå? Vad händer nu då? :(

Svar: Ja du, säg det... Jag vet inte.
Ellinor Åkeson

#2 - - t:

därför jag aldrig vill/vågar skaffa hjälp. det här är ju ett skämt. ren idioti... <3

Svar: Det ska inte kunna få gå till så här! Hopplöst känns det.
Ellinor Åkeson

#3 - - M:

Kram på dig

Svar: Kram på dig med!
Ellinor Åkeson

#4 - - Hanna:

Men Gud vad har jag missat?!! Du är tillbaka!! Jag fullkomligt hatar det du skriver! De sa exakt samma sak till mig. Fick som tur var hjälp i mitt län men den vård jag ville ha kom inte på frågan då det kostade för mycket! Det är bara sinnessjukt!! Åhh vad jag önskar att jag kunde hjälpa dig gullstrumpan <3

Svar: Tillbaka och tillbaka; det var ett tag sedan jag var inne här och skrev. På Twitter har jag varit mer aktiv, om det skulle vara av intresse för dig. Du är så himmelens fin som bryr dig så om mig. KRAM!
Ellinor Åkeson

#5 - - Hanna:

Jaaa! Det måste varit något fel med min uppdatering eller något för jag har totalmissat det! Åhh har varken Twitter eller Facebook eller något sånt :/ Har mail!! [email protected]! Skickaskickasckicka <3

Upp