Guess who's back?

Att smacka upp en selfie, eller två, när man ska blåsa liv i sin blogg är väl ett måste, eller?
 
Hej. Det är jag. Jag vet att jag inte uppdaterat så frekvent, inte tätt alls, den senaste tiden; precis som SL's tåg är försenade på grund av förseningar har jag varit frånvarande med anledning av anledningar. Under den period som jag varit utan detta annars så alldagliga verktyg i snickarlådan med användbara sociala medier har det väl inte skett någonting banbrytande, men eftersom min lilla webbjournal bara har en liten nisch (puckar och problem, för er som missat det) är det mycket som är bloggbart, således finns det en del att ta igen. Har inga planer på att rapportera om vad för plagg jag rustat med inför analkande höst, räkna upp hur många kaffevändor på olika s:t-gator det blivit eller var och med vem jag haft hel-TV-kvällar med, men några anekdoter ska jag nog kunna se till att hosta fram. Vill i största möjliga mån ta vara på den indiansommar som tillfälligt härjar, men nästa gång det regnar från nio till nio ska jag fälla upp datorlocket för att avfatta lite om mycket. Vi hörs då!
 
Förresten! Hörni! När jag ändå har er på tråden; tack för alla rara kommentarer, hjärtkramande @-brev och till och med noggranna ordval i det vi kallar livet. Jag blir förstås rosenröd om var kind och nästan lite våt i vrån vid ögonen av att se och höra det jag faktiskt får se och höra. Tack.
Allmänt | |
#1 - - Ebba:

Äntligen! Tack.

Svar: Tack ska DU ha!
Ellinor Åkeson

Upp