I can't live if living is without you.

Eftersom det här är en allt i allo-blogg tänkte jag varva mitt prat om att avlägga avgångsexamen, mina stöniga inlägg om mitt obefintliga välmående och den längtan jag känner efter det hockeylag jag håller kärt med skönhetstips. Tre stycken, närmare bestämt; mina tre favoriter.
 
 
Produkt: Alsollösning
Pris: 35 :-
På bipacksedeln står det att det är en lindrande lösning med uttorkande och sammandragande effekt, till för att motverka exempelvis klåda, och att den går att bruka flera gånger varje dag. Personligen använder jag den som rengöringsmedel genom att badda den på blemmor som ännu inte mognat; alltid en gång på morgonen och på dagkvisten samt kvällskulan vid behov. Den tas i anspråk i förebyggande syfte, skulle man kunna säga. Så, att jag kan räkna mina finnar på ena handen (avd. "syftningsfel") har jag alltså detta Apoteksalster att tacka för!
 
 
Produkt: Être Belle
Pris: 129 :-
Läpp-peeling som ska smörjas på, masseras in, låta verka och sköljas av. I rekommendationen säger man att det som finns i tuben går bra att ta till en gång i veckan, men jag kör med den varje dag, för att jag älskarälskarälskar den! Brukar applicera etthundranittionio lager "Försvarets Hudsalva" efteråt, det för ett ultimat plut. 
 
 
Produkt: St. Tropez Instant Tan
Pris: 169 :-
Det här, kamrater, är en lotion som är above and beyond. Inte nog med att den generar synligt resultat omedelbart (i det här fallet innebär det att man ser ut att ha tillbringat sina två senaste veckor på Eritrea, så man måste tänka på mängden av det rinniga); den är lätt att avlägsna från huden också! Den kan användas överallt, men jag brukar bara stryka på den i ansiktet alldeles innan jag lämnar huset för att gå eller åka någonstans. I mitt fall fungerar innehållet i denna tub som komplement till allt smink.
Allmänt | |
Upp