Being in a long marriage is a little bit like that nice cup of coffee every morning; you might have it every day, but you still enjoy it.

 
Den tredje september 1994, alltså en dag för 20 år sedan, gifte sig mina föräldrar och det tycker jag är värt att uppmärksamma här i bloggy, om än med bara några rader. Mamma och pappa, om ni läser det här; jag vill att ni ska veta att jag är glad ända in i hjärta och själ över att ni fortfarande är kära. Inte bekväma eller vana; nej, kära. Tänk att världens absolut bästa kvinna respektive man fann varann! ♡
Allmänt | |
#1 - - Camilla:

Alltså det kniper i hjärtat så fina de är!

Och på tal om inget; hur uttalar du beige? Med ä eller e? (Tämligen excentrisk fråga, jag vet, men jag har alltid undrat.)

Svar: Det ska jag hälsa dem att du tycker, så blir de nog glada!

Jag säger "béééige". Jag pratar inte någon grov stockholmsk dialekt i vanliga fall, men just det ordet uttalar jag riktigt söderslangit/stureplanigt.
Ellinor Åkeson

Upp