Smaken är som baken, men min är bäst.

Jag är ingen sådan där typ som tycker att jag gjort mig förtjänt av att ha mångmiljoners följare någonstans, då jag... Jo. Ni får ursäkta några stänk av narcissism här, men alltså; PÅ SPOTIFY ÄR JAG VÄRD ATT FUCKING STALKAS! Inte nog med att jag har endast två listor, en med mer dunkadunk och en med mindre dunkadunk, som gör det enkelt att hitta det man söker; det är två ryslans bra listor också! Nya releases blandas med sådant som funnits på stenkakor sedan länge och killar och tjejer turas om att framföra diverse texter om allt från alkohol och fängelser till obesvarad kärlek och brev skrivna tre på natten till tjärade bryggor och farfar-kärlek.
 
Vill ni veta vilka fem låtar jag queue:at flera gånger om de senaste dagarna? Om inte annat vill jag att ni ska bli varse, så här kommer fem feta:
 
1. Drottningen är tillbaka - Titiyo (Drottningen är tillbaka indeed. Hel-vete, vad jag gillar den här!)
 
2. House party - Sam Hunt
 
3. Nobody to love - Sigma
 
4. Parachute - Otto Knows
 
5. All of me - MAX, Zendaya
Estetiskt | |
#1 - - Greta:

nu ska jag lyssna igenom alla dina låtar!!! och duu, another love med tom odell, det är grejer!!

Svar: Det gör du rätt i, tycker jag! Återkom med recension!
Ellinor Åkeson

#2 - - M:

Dina listor är makalösa och går således väldigt varma at my place.
Vet du vad jag tycker att du ska göra? Skaffa en sådan där Last.fm. För att expandera och dela med dig yttermera liksom.

Svar: MEN vad roligt att höra! Vad glad jag blir.
Ellinor Åkeson

Upp