Mat på inte så stora fat.

Ibland händer det att man hittar till Tumblr-konton som får en att vilja dö, på fläcken. Dubbelknäppta kavajer turas om att synas bland ändträskärbräden med charkuterier, skogsdunkel- och drömska öar-fotografier alterneras med bilder på hundvalpar med tungan ute och klotrunda rumpor och utsålda läktare i sepia-ljus byter av varandra. Man kan knappt andas ordentligt (det är därför man vill kola vippen ögonblickligen; annars måste man sitta och kippa efter luft under tiden man tittar och det brukar bli en stund) eftersom allting är så wow
 
Härförleden hittade jag, i ett utkast-inlägg som låg och skräpade, en länk till en sida med samma princip, men med annat namn. Att jag hade sparat den bland kladd och förhandsgranskningar betyder att jag tänkt att skriva om den, men inte gjort så; varför vet jag inte, då den, om något, är wow. Jag menar; look at those cute little things. Jag skulle kunna sitta i timmar. Hör ni det? TIMMAR!
 
 
Flickr heter själva basen och Shay Aaron är han som äger kontot. 
Estetiskt | |
Upp