Ligglåtar.

Musik kan få en att blicka tillbaka på sådant som man var övertygad om att man hade förträngt, håret kan resa sig redan efter den första noten och vill det sig väl kan en enda vers rädda någons hela värld, och så finns det de där låtarna som får det att pirra till i the vajayjay (eller i det tredje benet). Egentligen behöver det väl kanske inte spelas några toner under tiden som man rullar runt i sänghalmen, då sex är som ljuv musik i sig, men någon gång ibland, så! 
 
1.
 
2.
 
3.
 
Mycket har att göra med avsikt, befintlighet, känslomässigt tillstånd och sist, men förhoppningsvis inte minst, partner, men dessa tre skulle jag säga fungerar undantagslöst i sängkammaren. Håller ni med? Eller har ni några andra ligglåtsförslag? Var inte blyga!
Estetiskt | |
#1 - - johan:

hej Elli, slösurfar och slår ihjäl lite tid med din blogg. starkt jobbat förresten, vad jag har för erfarenhet av den där sjukdomen från helvetets kallaste hörn, så blir jag glad över att du kämpar. :) på tal om älskogs musik så har jag världens bästa låt lista! allt från djupt kristen worship musik (måste försöka jämna ut det syndiga som händer mellan lakanen). till ljuv skön-sång från diverse skickliga sångare, till Jackson browne's ljuva stämma och djupa lyrik. om inte du får lite BRA sexytime låtar så får du en massa bra musik som jag är övertygad om att du kommer tycka om, (älska) (till) (höhö) och min önskan är att du utforskar musikens helande kraft, och genrer du aldrig skulle lyssna på. låter musiken ta bort ångesten, lindrar stressen, gör tråkiga lektioner roliga, gör boken så mycket bättre, det bästa sättet att piggna till är till lite maffig, meldoisk metalcore. hej.

Svar: Hej, hej, hemskt mycket hej! Och tack, tack, hemskt mycket tack!

Vad spännande det låter, Johan. Jag måste ta mig en kik på den där listan, känner jag. Var kan jag hitta den någonstans?
Ellinor Åkeson

Upp