November, år 2013.

 

 

- Bloggen bytte om. Faktum är att jag funderar på om det är dags för ett sådan klädbyte snart igen. Om någon känner sig manad; hör av er!

- Jag var på Bruno Mars (på hans konsert alltså, inte på honom, även om jag önskar att fallet så hade varit).

- Charlestown var all mine och jag var all Charlestowns. Jag ägnade min syster ett par timmar, tog väl hand om de två knoddarna, blev masserad mitt på dagen, bjöds på kaffe på Kasern, hejade hem en seger och träffade en stor inspirationskälla i Emma.

- Modellade gjorde jag också! Jag vet att jag lovade att länka er till bilderna, men det kommer jag inte att göra. Har sett dem på hemsidan, men ser så byllsig ut att jag inte vill visa mig. Jag är medveten om att det har att göra med att jag har på mig tre par byxor under det fjärde, som är det som ska säljas, på grund av att de inte passade mig, men ändå!

- Var med om det mest irriterande på hela året när jag var i Gävle. Om ni läser detta kommer ni att förstå mig och min frustration.

Summering | |
Upp